Jätte nöjd!

HEJ!
Är jätte nöjd med bloggen nu, nya färger o ny header :). Men jag har en fråga till er, hur ändrar man textfärgen på inlägg :O? Skulle vara jätte tacksam för svar <3! Imorgon är det dressyr tävling o Vickan ska va med! Hoppas att dom vinner för dom har tränat jätte mkt :), och e värda att vinna. Efter det så ska jag nog rida (tror jag). Oh juste.. nu ska jag berätta om min mysritt i skogen idag :D
Jag hade tänkt att jag skulle rida barbacka på Zolito idag men när jag väl skulle sitta upp så backade han och ville värkligen inte att jag skulle rida barbacka (han kanske var öm i ryggen? ). Men ritten var väldigt mysig endå :)!
Skriver mer imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0