Sova över hos kompis..

Hej igen! Nu har jag varit vid Zolles sommarbete :), han fick MÅNGA morötter och äpplen "såklart" =).
Imorgon så ska jag sova över hos min kompis, hon har 2 hästar..så vi ska rida :) ♥. Det ska bli väldigt roligt. Skriver på bloggen sen när jag är hemma!
Här får ni en bildbomb med mig o Zolito
PS. första bilderna är från när jag precis hade blivit skötare :)
Den 26 januari dagen efter jag blev skötare :)<3
Första gången jag red ut med Zolle ;)
Älskar dig ♥
Hehe jag fryser :D
Ridlektion
Hopptävling
:)
Precis tränat lite dressyr i ridhuset =)
fiin mule :3
Zolito och Catty
Zolito har på sig en grimma som jag fick när jag praoade.
Hoppeli-hopp
Hoppar 70 cm.
Jag och Zolito, sista dagen på ridlägret 2011
ridläger 2011
Ridlägret 2011
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0