JÄTTE ROLIG SKOLDAG! :D

ROLIGA SAKER SOM HÄNDE I SKOLAN IDAG:D
Eve o jag sa " wtf boooo " med synfoni 5 melodin typ hela dan :D
Eve tog ut helt fel mapp ur skåpet, Matte mappen när vi skulle ha No :D
Vi köpte varsin klubba + tuggumi på rasten och sen så skulle vi ha bild och jag hade inte ätit upp min klubba, så jag tog toapapper runt klubban... och sen när vi slutade så skulle jag ta bort pappret, och då satt jätte mkt papper kvar :D HAHAH! Bild kmr imorgon.
Sen när Eve skulle gå hem från mig så satte hon på sig mina skor och skulle precis gå ut genom dörren när jag såg det, samma sak med min mössa :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahahahahahah

2011-10-21 @ 15:08:33
URL: http://evesstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0