Funktionär på hopptävling idag, jau :P!

Vickan har sovit över hos mig :).
Idag så vaknade jag kl halv 7 och kollade direkt datan ifall Martin Svärd hade lagt ut fotona på när Vickan hoppar, OCH DET HADE HAN :D. Jätte fina! Vickis vaknade efter ett tag och det första hon frågade när hon vaknade var "har bilderna kommit" haha :D.
Idag så har jag stått på en hoppbana och flyttat hinder o massa annat från kl halv 9 till 3 :D.
Efter det så gick jag ner till stallet och borstade Zolle lite och sen så cyklade jag o mamma hem :P.
PS. igår på hopptävlingen så hoppade Vickan 80 och fick rosett :)! Hon och Davy var jätte duktiga!
BILDER FRÅN IDAG OCH IGÅR
Jag
Vickan
Har köpt lila converse :)
vickan
jag
Zolito idag :)<3!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0