Jätte bra hopplektion men..

♥Hej hopp :D ♥!
Har kommit hem från stallet för en stund sen, det gick super duper bra! I början så fick vi trava o skritta över en en upphöjd bom och några andra bomar. Och sen så sa min ridlärare att vi skulle sätta fötterna i stigläderna , ovanför stigbyglarna! Det var jobbigt men kul :), man satt typ som en jockey :DD. Och sen så började vi hoppa lite olika hinder, efter det så hoppade vi en bana och då så hoppade jag 80 för första gången (ÄNTLIGEN) <3! Det var kul att hoppa så högt, det kändes typ som att hoppa 10 cm, fast det ser högt ut :D. Sen så skulle vi gallopera mot en oxer på en volt, och då så kom jag och Zolito i för långsam fart, så han förstod inte vad jag menade, så han tog ett kliv över ett 70 hinder, och fick alla bomar mot bogen. Så då hängde jag runt hans hals och gled av :P. Det var bara mitt fel! Zolito var jätte duktig idag! FILMER ↓
Uppvärming
Hoppar en rolig bana, sista hindret var det bästa!
Mamma filmade inte när jag trillade av, men jag hoppade favvohindret efter jag hade trillat av.
Är jätte nöjd ;)!

gamla men fina bilder

Älskar dig söjtis♥!

Puss :)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0